Paino heittelee 46-47 välillä. Mutten viitsi kirjata.
Mä huomasin eilen, että yks "kaveri", jota oon pitäny hirmu laihana, ei ookkaan niin laiha..... Sen vaatekokoki on omaani suurempi, vaikkei paljoa suurempi ookkaan. 
Oon myös huomannu, et mun mielikuva itestäni on selvästi vääristyny. Mä oon myös aatellu, pitäiskö lopettaa tää paska... Tää on yksinkertasesti sanottuna niin noloa ja säälittävää. Aattelin lopettaa ehkä tossa 45 kohalla. Katotaan, onnistunko.

Haluisin, et kaikki huomais mun laihtuneen, kun meen kouluun... Huomasin ite eilen, et mun polvet törröttää. Oon huomannu muutenki, et oon laihtunu. Mutten usko, et muut huomaa sitä. Ehkä se on vaan mun toiveajattelua. Mut kai nyt melkein 10 kilon pudotuksessa pitäis jotain näkyä?
Tiedäppä sitä.

Eilen juoksin vaan kilsan lenkin. Normaalisti juoksen 2km. Huomasin tosi hyvin, et olin kehittyny. Juoksin sen tosi kovaa. Ja jaksoin juosta tosi kovaa. Normisti juoksen 2km 11km/h vauhtia. Pitäis ottaa aikaa, kuinka nopeest juoksen yhen kilsan....