Mun paino on nyt aika pysyvästi se 46-47. Laitoin mittataulukkoonkin uuden rastin neljäseiskan kohalle.

Mä oon miettiny jo monta päivää. Mä lopetan anailun. Oikeesti. Kun pääsen neljävitoseen, mä lopetan. Mun _täytyy_ lopettaa. Jotenkin mä vaan heräsin siihen, miten nolo mä oon.
Mut mä en tiedä, miten mä onnistun. Välil toivon, et joku tietäis tästä ja vois auttaa mut tästä paskasta ylös. Mut mä en haluu, että musta ollaan huolissaan. Aiheuttaisin vaan ylimäärästä harmia, jos kertoisin kenellekkään.

 

Mun turvaruoat, joita syön melkeinpä päivittäin ja mielelläni:

- Actimel 0%, kaloreita 1kpl/29
- vähärasvaiset jugurtit 40-50 kaloria
- riisiskakut, kaloreita 1kpl/25
- kurkku
- peruna
- kesäkeitto
- pavut
- puurot

Oon siis kasvissyöjä, ja varsinkin neljästä viimesestä saa yleensä tosi hyviä ruokia. Vähäkalorisia, mut silti hemmetin  hyvän makusia ja maistuvia <3